۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

ویژه هفته دفاع مقدس؛

همایش «مهندسان خاکی» در سمنان برگزار شد

همایش «مهندسان خاکی» در سمنان برگزار شد

سمنان- همزمان با هفته دفاع مقدس همایش مهندسان خاکی ویژه گرامیداشت یاد شهدای مهندسی رزمی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس همایش مهندسان خاکی ویژه گرامی داشت یاد شهدای گردان‌های مهندسی رزمی استان سمنان همزمان با ظهر دوشنبه در محل شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

«جمشید سرداری» از فرماندهان و فن‌آوران مهندسی رزم، دوران دفاع مقدس و مسئول تیم مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، موسوی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و برخی دیگر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در این یادواره حضور داشتند.

معاون استاندار سمنان در این مراسم ضمن اشاره به اینکه نقش مهندسی رزم در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود، گفت: مهندسان رزم در هشت سال دفاع مقدس اقدامات بسیار مهمی در قبل از عملیات، حین و بعد از عملیات بر عهده داشتند.

محمد حمیدی با بیان اینکه این خدمات مهندسان کمتر دیده شده است گفت: اگر این اقدامات زیرساختی و مهم از سوی این مهندسان نبود، نمی‌شد قدم از قدم برداشت و همچنین باید تاکید کرد که مهندسان رزم در شرایط سخت و نابرابر جنگیدند و اقدامات مؤثری انجام دادند و باید این مهم برای نسل جوان تبیین شود.

‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز در این مراسم به اهمیت مهندسی رزم در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مهندسی رزم در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند و تا کنون کمتر به آن پرداخته شده است.

حمید احسانی با بیان اینکه شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله داغ بزرگی برای همه و به ویژه مسلمانان جهان و کسانی که نسبت به جبهه مقاومت دغدغه دارند است، تاکید کرد: به بشارت الهی امیدواریم که اگر نیروی نخبه‌های به شهادت برسد جای خالی آن با نخبگان دیگر پر می‌شود.

کد خبر 6241899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha